Przyjmowanie i załatwianie spraw
- Drukuj"/> artykuł: Przyjmowanie i załatwianie spraw"/>
- Zapisz jako pdf"/> artykuł: Przyjmowanie i załatwianie spraw"/>
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw zawiera instrukcja kancelaryjna zawarta w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. 2011 nr 14 poz. 67) i Statut Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stopnicy.
1. Miejsce przyjmowania interesantów: sekretariat, gabinet dyrektora szkoły, gabinet wicedyrektora szkoły, gabinet pedagoga szkolnego.
2. Godziny przyjmowania interesantów: poniedziałek-piątek w godz. 7:00-15:00 (skargi i wnioski można składać w sekretariacie szkoły we wtorki od 7:00 do 15:00).
3. Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:
- Interesantów przyjmuje dyrektor szkoły, zastępca dyrektora szkoły, pedagog szkolny oraz pracownicy administracji.
- Sekretariat Szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
- Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, drogą elektroniczną.
- Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki.
- Kopie odpowiedzi na pisma wraz z oryginałem pisma wpływającego przechowywane są w teczkach zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
- Sprawy nie wymagające odpowiedzi w formie pisemnej załatwiane są przez ustne udzielenie informacji.
- Sprawy załatwiane są według kolejności wpływu.
Podania, zapytania, skargi, wnioski można składać:
- osobiście,
- telefonicznie pod numerem: 413779500,
- pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną
- za pośrednictwem elektronicznej skrzynki poddawczej.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Załączniki
Brak załącznikówMetryczka
Wytworzono: | 2021-03-10 09:01 | przez: Administrator SP |
---|---|---|
Opublikowano: | 2021-03-10 09:01 | przez: Administrator SP |
Podmiot udostępniający: | Zespół Szkolno-Przedszkolny w Stopnicy | |
Odwiedziny: | 1207 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.